10 December 2009

selamat pengantin baru...

inilah ceritanya...pd 29/11/2009, sampai mase adik aku ahmad tajuddin & pasangannya zarina diijabkabulkan...ni..tgh berdebar tunggu pak imam...
tajud ni poyo.. 3x lafaz!!!!! perh..paling power..almaklumlah gementar..gigilll..huhu

alhamdulillah..selamat sudah mrk diijabkabulkan di rmh ina di pontian..
ni tgh bc taklik...time ni syahdu..huhu..teringat zaman dulu..

aku sekadar pegang payung jer... mudah2an bawa tuah... panas gile masa ni... dahtu ramai yg komplen kat tajud tuh... cepat sgt jlnnye... mcm dah xsabo no nak jumpe ina..huhu...

time sanding... mase ni kitaorg ddk jela dpn pelamin tu..panas wo... xberdaya aku nak kata... tp..aku selaku kakak yg terapat ngan tajud tu..aku satu2nye kakak yg diberi peluang "menepong tawa" hahaha...syok gak.. mana tau..ada rezeki dpt cmni lg..


bergambar..mana yg sempat.. tgkla..mata pon sepah2..byk no kamera nak ditengok!!

dan akhirnya...mase untuk makan!!!! inilah aksi2 keluarga pak sarun menikmati makanan yg istimewa (padahal biase je..)

2 comments:

  1. hehe...ni pon berjam2 aku nak wat..konon2 nak tunjuk kat ko yg aku tak pyh tanye ko..hahaha...

    ReplyDelete