14 December 2009

penat yg tak terkata..


sampai masenye 5/12/09 perkahwinan tajuddin ngn zarina disambut kat simpang....
banyak kisah disebalik majlis nih.. dengan gaduh la, dengan miss communication la, hal zink rumahla dan mcm2 hal lagi yg bersangkut paut ngan majlis tajud nih...
what ever...akhirnya majlis dapat berjalan ngn jayanya walaupun sepanjang majlis, hujan lebat sesangat... syahdu sgt aku rasa.... mudah2an hujan ini bawa rahmat keatas majlis ini...

ni pic barisan kakak2 ipar aku.. (biras2 zarina)... ada cerita disebalik pic ni..
lepas je dieorg bergambar, terus lantai pelamin tu patah 2!!
lantainye besi..penyek la tengah2 tu.. perh..berat2 tol kakak2 aku nih... blh sampai pth pelamin ni..xsenonoh tol.. so..gambar seterusnye semua depan pelamin... adoi...pelah...pelamin+tempat makan damai = RM1300!! pelah org ni...xberbaloi duit tu!! mmg cekik darah!

sempat gak bergambar ngan anak2 buah aku yg aku jaga sbb mama n baba dieorg g haji... saje posing nak tunjuk aku n idah makcik yg baik+garang+paling sporting...hehehe.. pic ni semua anak k.ila masam jer...sbb dah pnt..lagipon dah petang tu...

No comments:

Post a Comment